sab-in-thailand.reismee.nl

Back to Bangkok

Dag 20

Eindelijk terug in Bangkok! Na de lange reis nog wat gegeten; dit was erg gezellig met live muziek. Hierna op straat gekeken/gezocht naar souvenirs. Uiteindelijk alvast wat gevonden en daarna lekker gaan slapen.

Dag 21

Om 6.30 uur vanmorgen moest ik me melden bij Co van Kessel voor een fietstoer. De toer duurde 5 uur en ging dwars door steegjes, lokale markten en woonwijken heen. Op deze manier zie je het echte leven van Bangkok. Ook hebben we een tempel en markt bezocht en geluncht bij locals. Daar 3 andere Nederlandse meiden ontmoet en afgesproken om 's avonds met z'n allen ergens een hapje te gaan eten. Ik wilde graag nog naar Grand Palace en de tempel What Po. Helaas bleek dit gesloten te zijn i.v.m. de verjaardag van en een ceremonie voor de koningin. Ik ben toen de laatste souvenirs gaan kopen. Mijn laatste avond heb ik afgesloten met de Nederlandse meiden; gezellig samen gegeten en de avond afgesloten op Khao San Road waar we nog op stap zijn gegaan wat erg gezellig was!

Om 4.00 uur vanmorgen ging de wekker. Om 5.00 uur heb ik met twee andere Nederlanders een taxi gedeeld naar de luchthaven om weer naar huis terug te keren. Het was een fantastische reis met leuke ervaringen en nieuwe mensen die ik heb mogen leren kennen!

Reacties

Reacties

Nel

Een hele belevenis voor je, lijkt me.
Blij dat je morgen weer thuis komt.
Fijne terug reis. Lof Joe ❤️??
Knuffel en dikke kus, mama. ?

Charon

Wat een fantastische reis om op terug te kijken!!! Nogmaals hele goede terugreis! Dan kan thuis het nagenieten beginnen door al je foto's uit te zoeken en een mooi boek te maken van je avontuur!??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!