sab-in-thailand.reismee.nl

Koh Tao

Dag 16

Vandaag een reisdag naar Koh Tao. Koh Tao is vooral populair omdat je er zo mooi schijnt te kunnen snorkelen. Omdat er zoveel mensen (voornamelijk toeristen) naar Koh Tao wilden reizen, kon niet iedereen op de ferry en zo moest ik dus ook wachten op de volgende ferry. Eenmaal op de ferry heb ik nog wat kunnen slapen aangezien ik de vorige nacht maar 3 uur had geslapen. Ik was niet de enige met dit idee want zo ongeveer alle mensen waren maar de Full Moon Party geweest! Na het inchecken bij het hostel, ben ik een hapje gaan eten en ben ik een stuk gaan wandelen langs allemaal kraampjes, bungalows en resorts. Tussendoor langs baaien en kleine strandjes voordat ik naar bed ging.

Dag 17

Vandaag heb ik vooral gerelaxet op het strand! Verder gezocht naar een snorkeltoer (wat hier echt geweldig moet zijn) en geboekt. Morgen ga ik snorkelen! Verder dus vooral een rustige dag. Het is ook erg warm dus rustig aan.

Dag 18

De snorkeltoer was super gaaf. Met een boot en helaas wel veel massatoerisme, zijn we het hele eiland rondgevaren en heb ik op 5 plaatsen gesnorkeld. Het was super tof; één plek was super helder en de andere wat minder maar desondanks veel mooie vissen gezien. Het hoogtepunt was Shark Bay. Hier heb ik 2 zeeschildpadden en kleine haaien mogen bewonderen, wauw!!! Op de boot een Nederlands gezin ontmoet waarmee ik gedurende de dag leuk contact had. Bij terugkomst de sunset op Sairee Beach bewonderd en een hotel/hostel gevonden voor de laatste nacht op dit prachtige eiland.

Dag 19

Vandaag stond in het teken van reizen. Vanmorgen om 5.00 uur vertrokken met de taxi en vervolgens met de high-speed ferry naar Suratthani gevaren. Daarna de bus naar het vliegveld van Bangkok. Hierna de shuttlebus naar het andere (internationale) vliegveld gepakt en weer een shuttlebus naar mijn hotel. Een reis van ongeveer 12 uur. Na het eten lekker gaan slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!