sab-in-thailand.reismee.nl

Koh Phangan

Dag 13

Vandaag ben ik naar Koh Phangan gereisd. Ik werd opgehaald met een minivan met meer toeristen. Hierna met de ferry naar Koh Panghan gegaan. Vervolgens weer met een minivan weggebracht naar het resort. Omdat dit waarschijnlijk mijn laatste stop wordt, heb ik een hostel ingeruild voor een resort! De wegen zijn op dit eiland steiler dan op Koh Samui en met meer slingerpaden. In het resort zag ik een vrouw met één arm en been helemaal in het verband zitten. Gevalletje scooterongeval. Seán en Vicky zitten ook in het resort en s' avonds hebben we samen gedinerd. We hebben gebarbecued en ze stonden er op dat ze mij uit eten zouden nemen, super lief! Tot slot lekker gaan slapen.

Dag 14

Na te hebben uitgeslapen, heb ik eerst de reis vanuit Koh Tao naar Suratthani per ferry en bus geregeld en daarnaast ook een vliegticket terug naar Bangkok. Hierna lekker aan het strand gelegen, boekje gelezen, heerlijk gerelaxed. Ineens begon het hard te waaien en onderweg naar de receptie begon het te regenen. Een hoosbui van een uurtje, daarna weer prachtig weer. 's Avonds lekker gegeten en nog gezellig wat gedronken daarna met Seán en Vicky.

Dag 15

Vandaag heb ik de hele dag lekker op het strand gelegen en gezwommen. Het was ook ontzettend warm! Seán en Vicky haakten af voor de Full Moon Party waardoor ik op Tipsthailand.nl een oproep heb geplaatst bij wie ik kon/mocht aansluiten. Toevallig waren er 2 mensen op weg naar het resort waar ik verbleef, en ben met hun naar de Fool Moon Party gegaan. Het was super tof om dit feest een keer mee te maken. Het is maar goed dat ik niet terug naar huis hoefde te fietsen Met de auto is ook niet alles; ze rijden nogal lomp en hard zodat je met 15 man alle kanten op wordt geschud. Gelukkig veilig bij het resort aangekomen en een korte nacht gehad.


Reacties

Reacties

Nel

De foto van de Full Moon party van super mooi!
Kijk er naar uit om de andere foto's en video's te zien. ?
Geniet nog optimaal van de laatste dagen daar. Knuffel mama ??❤️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!